中山捷運讚   2015/11 旅客評價

中山捷運讚~全新裝潢 使用約12坪 This is awesome apartment. 
Mike:


This is awesome apartment. 
這是個令人讚嘆的公寓
I was in Taipei for 5 days during my business trip. 
我在台北出差五天
The apartment location is perfect. It's 3 min to MTR and just 1 station to the HSR and main transportation hub of the Taipei. 
這公寓很棒!才3分鐘道捷運, 而且只有一站就到高鐵及台北重要轉運站

A lot of convenience stores, cafes, banks and carriers (mobile) offices nearby.
有很多便利商店,咖啡店,銀行還有手機通訊行在附近
Apartment was very clean.
公寓也十分乾淨
Actually, it was looking like renovated day before I arrived.
事實上,看起來像是我到之前才裝修好的
Washer, fast Internet connection and workplace was a dealbreaker for me.
有洗衣機,快速的網路連結還有辦公室對我而言像是破局協商

The host is awesome. Lightning-fast communication and he was meet me and answer all question even with my very late check-in at night.
招待主人也很棒!閃電似的溝通而且他能面會回答我所有問題,即時我是非常晚在晚上才check in 
As a bottomline: AAA+++ apartment and host, I'll definitely recommend this place.
總結是: AAA+++的公寓跟主人,我肯定會推薦此處
It was my first time in Taipei and it was awesome experience.
這是我第一次來台北,而且這真是超棒的經驗!



arrow
arrow

    陽光小姐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()